Skip to content

A Fanta annyira népszerű, hogy naponta több mint 130 milliószor fogyasztjuk világszerte.

A Fanta a Coca-Cola vállalat második legrégebbi és legnagyobb márkája az Amerikai Egyesült Államokon kívül.

1955

BEMUTATJUK A FANTA NARANCSOT

1955-ben, Nápolyban született meg a Fanta.

DESIGNER PALACK

A híres tervező, Raymond Loewy 25-30 tervet készített a Fanta lehetséges üvegének és logójának. A gyűrűs palack lett a befutó, ami a Loewy-féle „ikercsúcsos” logót viselte.

1960

A FANTA MEGÉRKEZETT AZ AMERIKAI EGYESÜLT ÁLLAMOKBA

Bemutatkozott a Fanta az Egyesült Államokban, miután megismertették Dél-Afrikával és Latin-Amerikával.

1969

ANNYIRA JÓ, HOGY MENŐ INNI

1969-ben a Fanta Narancs volt a legtöbbet eladott íz a világon.

Hetvenes évek

SOKÍZŰVÉ VÁLIK

A Fanta Narancs világszerte sikeres termék, amit úgy pozícionálnak, mint egy élénk márka, teli színekkel.

ELJUT A FANTA OROSZORSZÁGBA

A Fanta folyamatosan terjeszkedett, bővítette a piacát, így aztán 1979-ben a Szovjetunió is megismerte a narancsos üdítőitalt.

Kilencvenes évek

A FANTA LESZ A LEGKEDVELTEBB SOKÍZŰ TINI MÁRKA

Ahol Fanta van, ott vidámság van, játékos pillanatok és természetesen a haverok.

2000

JÁTÉKRA HÍV A FANTA

2000 és 2008 között a Fanta még jobban nyitott a tinik felé, arra buzdítva őket, hogy vigyenek még több vidámságot és játékosságot a mindennapokba.

ANIMÁCIÓS STÍLUS

2008 és 2014 között a Fanta új kommunikációt vezetett be, animációs karaktereket fejlesztett.

NAPJAINK

A FANTA A LEGNAGYOBB, AZ EGÉSZ VILÁGON ELTERJEDT SOKÍZŰ MÁRKA

Napjainkban már több mint 190 országban kapható. 2017-ben a Fanta új külsővel is jelentkezett. Gyümölcsös, frissítő, játékos – neked és minden fiatalnak a világon.